Tropical Island - Europas största vattenland

De stort kan jag lova hela 66 00 kvartmeter. De imponerade mest utvändigt, ja det va stort och barnen va super glada. De fanns 3 pooler med sandstrand palmer och solstolar. Dyrt va det och det kunde bli ännu dyrare. De va kontantfri zon du betalde allt när du gick där ifrån. Du fick en klocka som va kopplat till en klocka som du använde när du låste ditt skåp (kostade inget) när du handlade mat dricka osv.
 
Utsidan 
 
Jag tog en massa kort på regnskogen, de olika ständerna och poolerna men kamera vill inte som jag vill =(
 
Tur jag fick ett par med mobilen
 
 
Vi åkte vidare ner mot tjeckien Vi stannade för natten i Dresden för att åka rakt ner mot Österrike. 
Idag vakande vi en liten by i Österrike som heter Wels. Där fick vi ett rum som va en lägenhet, stiiter just nu och äter frukost som består av frallor skinka ost och nutella ckokladboll och cola till barens stora glädje. Vi ska försöka nå Slovienien idag och gruvorna som ligger i Postonja. Vi fick ett tips om dessa av en kvinna vi möte på mässan i Höör. Ska bli spännande.
De va ingen hit att köra genom Prag svettigt värre, kör hellre taxi i Berlin
 
De finns lite fler bilder som Daniel har tagit men de gick inte att överför till datorn så som jag hade tänkt. 
 
 
På återseende. =)
Allmänt | |
Upp